İçerik-Oyun Geliştirme ve Programlama Programı :::
Oyun Geliştirme ve Programlama Programı-Program Eğitim Amaçları, Hedefleri ve Anahtar Performans Göstergeleri
Program Eğitim Amaçları (PEA) / Program Eğitim Hedefleri (PEH) / Anahtar Performans Göstergeleri |
PEA 1: Oyun geliştirme ve programlama alanında ihtiyaç duyulan güncel yazılım ve tasarım teknolojilerini kullanabilen bireyler yetiştirmek.PEH 1: Öğrencilerin oyun programlamaya dair temel algoritma, yazılım dilleri ve oyun motorları bilgisine sahip olmalarını sağlamak. Anahtar Performans Göstergeleri: Akademik not ortalaması: Öğrencilerin akademik performanslarının bir göstergesi olarak kullanılır Ders geçme oranı: Her dönem veya yıl sonunda derslerin geçme oranı PEH 2: Öğrencilerin güncel oyun teknolojilerini uygulamalı olarak kullanabilmelerini sağlamak. Anahtar Performans Göstergeleri: Uygulama derslerindeki başarı oranı: Uygulama derslerindeki performanslarının bir göstergesi olarak kullanılır. PEA 2: Öğrencilere yaratıcı, kullanıcı odaklı ve teknik açıdan uygulanabilir dijital oyun projeleri üretebilme yetkinliği kazandırmak. PEH 1 : Öğrencilerin proje bazlı problem çözme, oyun tasarımı, grafik üretimi ve prototipleme becerilerini geliştirmek. Anahtar Performans Göstergeleri: Öğrenci projelerinin sayısı: Öğrencilerin bilişim teknolojisi alanında yapmış oldukları proje sayısı Projelerin başarı düzeyi: Öğrencilerin yaptıkları projelerde gösterdikleri analitik düşünme ve problem çözme becerilerinin başarı düzeyi ve dereceye girme oranı PEA 3: Yenilikçi düşünce yapısına sahip, mesleki gelişime ve yaşam boyu öğrenmeye açık bireyler yetiştirmek.PEH 1: Öğrencilerin dijital oyun sektörü ile ilgili güncel gelişmeleri takip etme ve kendini geliştirme alışkanlığı kazanmalarını sağlamak. Anahtar Performans Göstergeleri: Öğrencilerin sürekli öğrenme faaliyetlerine katılım sayısı: Online kurslar, seminerler vb. çalışmaların sayısı Sosyal faaliyetlere katılım sayısı: Eğitim öğretim dönemindeki sosyal ve kültürel etkinliklere katılım sayısı Mesleki Gelişim Programları Katılım Oranı: Öğrencilerin katıldığı mesleki gelişim ve sektörel etkinliklere katılım sayısı. PEA 4: İletişim becerileri güçlü, etik değerleri benimsemiş, girişimci ve sektörel farkındalığa sahip bireyler yetiştirmek.PEH 1: Öğrencilerin, grup çalışmalarında girişimci bir yaklaşım benimsemelerini ve sorumluluk alarak katkı sağlamalarını desteklemek Anahtar Performans Göstergeleri: Grup çalışmalarındaki sorumluluk alma oranı: Öğrencilerin grup projeleri ve takım çalışması içeren ders/etkinliklere katılım ve başarı oranı. Mezun istihdam oranı: Mezunların oyun ve programlama alanında iş bulma oranı. |